האשטג קטן, רווח גדול?

 
פעם אחת, לפני הרבה שנים, היינו רואים מוצרים שמפורסמים רק על ידי אנשים שאנחנו מכירים. בין אם זה בגדים, בין אם זה מאכלים ואפילו משחקים.
אך ביום אחד בהיר- הכל השתנה, ופתאום לא רק מפורסמים נהנים מן התהילה.
                                                            אודות: רעות גליק, מאי ביבי, אלינה דרונוב ושחר בר-און.
ובתחום הפרסום, בני נוער הפכו להיות הדבר החם הבא.
איך הם עושים את זה? רשתות חברתיות זו התשובה.
תמונה שלהם עם המוצר, האשטג קטן של שם החנות, והמוצר אותו פרסמו, שלהם במתנה.
לפניכם דוגמאות של שני בני נוער, טל וניב, שמרוויחים מהתופעה החדשה. ובעוד שאתם משלמים, הם מקבלים מוצרים כשהם נחים על הספה.
אבל לכל מטבע שני צדדים, ובשביל להיות כאלו- אתם צריכים לא מעט עוקבים. אז או שתכנסו לעניינים, או שתתפללו לאלוהים, אבל בינתיים, תצטרפו להיות מאזינים.

 

 

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s